You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
מכבי חיפה - צדוק מלכה סוגר מעגל, פורסם סגל המאמנים
חזר הביתה. צדוק מלכה, עת שאימן את קבוצת הנוער של מכבי חיפה באמצע שנות ה-2000 (צילום ארכיון: אתר ONE)

מכבי חיפה - צדוק מלכה סוגר מעגל, פורסם סגל המאמנים

כדורגלן העבר של מכבי חיפה, שאימן בעבר בהצלחה במחלקת הנוער, חוזר לכור מחצבתו. גם ראש מערך האנליסטים של הנבחרות לשעבר מצטרף לירוקים

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מחלקת הנוער של מכבי חיפה נערכת לעונה הבאה. אחרי ההודעות על המשך ההתקשרות עם המנהל המקצועי - עופר פביאן, ובדבר מינויים של איתי מרדכי לתפקיד מאמן קבוצת הנוער ואדריאן רוצ'ט לתפקיד מאמן קבוצת נערים א' - הודיעה הבוקר הנהלת המחלקה על שיבוצי המאמנים לקבוצות השונות וכן על אנשי המקצוע, שיאיישו תפקידים מקצועיים נוספים.

לירון גלאט מונה לעוזרו של עופר פביאן בעמדת הניהול המקצועי. לירון גלאט סיים פרק של 13 שנים בשירות נבחרות ישראל. בתפקידו האחרון שימש כראש מערך האנליסטים. בעבר שימש כעוזרו של אלון חזן באימון הנבחרות השונות. קודם לכן, שימש כמנהל המקצועי במחלקת הנוער של הפועל משגב, כמאמן במחלקות הנוער של בית"ר נהריה ומכבי קרית אתא.

עוד שם בולט ברשימת המינויים הוא שמו של צדוק מלכה - חלוץ העבר של הקבוצה הבוגרת, שזכה עמה בתארים בשנות ה-80. מלכה אימן בעבר בהצלחה בקבוצות נערים ונוער וזכה בתארים עמן, והוא ישמש כעוזרו של איתי מרדכי באימון קבוצת הנוער. צדוק מלכה אימן בשנים האחרונות בפרויקטים מטעם ההתאחדות לכדורגל. קודם לכן, אימן קבוצות בוגרים בליגות הנמוכות ושימש כעוזרו של ראובן עטר באימון קבוצות בוגרים בליגת העל.

נציגי אגף ההדרכה ביקרו בסכנין
סיום פרק בנבחרות. לירון גלאט לצידו של מאמן הנבחרת הלאומית בעבר, ווילי רוטנשטיינר (צילום: ההתאחדות לכדורגל)

עידן יונה - שבשנים האחרונות שימש כאנליסט הראשי במחלקה, מונה למאמן קבוצת נערים ב' ובמקביל יעמוד בראש פיתוח פרויקט פיתוח השחקן.

בין המצטרפים החדשים לצוותי האימון בקבוצות השונות, השם הבולט ביותר הוא של עידו ג'אן - שיאמן את קבוצת ילדים ב'. עידו ג'אן הוביל בעונה האחרונה את קבוצת ילדים ג' של מכבי ת"א דרום לעונה מוצלחת מאוד בליגה וכן לזכייה בגביע המדינה.

מקרב המאמנים הוותיקים במחלקה, הרי שרועי גוזלן ימשיך עם ילידי 2010 לשנתון נערים ג' - לאחר שהעונה שיחקו ילידי 2010 תחת הדרכתו בליגת דרג 1 של שנתון נערים ג' (ילידי 2009). יורם בסר ימשיך כמאמן שנתון ילדים א'.

באתר הרשמי של מכבי חיפה ניתן למצוא את הרשימה המלאה של המאמנים ואנשי המעטפת המקצועית והאדמינסטרטיבית. לכתבה בעניין, לחצו כאן


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...